مجموعه فروشگاه های زنجیره ای نجم خاورمیانه

شعبه دوم فروشگاه نجم خاور میانه، سبزه میدان رشت

اوقات شرعی

ماموريت:
شركت فروشگاههای زنجیره ای نجم خاورمیانه(هایپرسان سابق) افزايش رفاه عمومي و توسعه پايدار را از طريق عرضه کالاهای با کیفیت، دسترسی همیشگی به کالا و ارائه قیمت های مناسب با استفاده از تكنولوژي‌هاي برتر را ماموريت خود مي‌داند.
نجم خاورمیانه(هایپرسان سابق) افتخار دارد كه با دانش و تخصص بالا، مکان های مناسب عرضه، زنجيره اي از تامین کنندگان توانا و مشهور، سرمايه هاي انساني با انگيزه، خلاق، متخصص و مسئوليت پذير، ‌كسب و كار خود را به طور مستمر بهبود داده و تمام فرايندهاي خود را در جهت جلب رضايت ذينفعان و مشتریان، ارتقاء صنعت خرده فروشی زنجیره ای در كشور و حفظ محيط زيست توسعه مي دهد.

چشم انداز (هدف جسورانه):
شرکت فروشگاههای زنجیره ای نجم خاورمیانه(هایپرسان سابق) با قرار گرفتن در مسير تعالي، با توسعه فروشگاههای زنجیره ای خود در ابعاد 43000 متر مربع به بالا در 3 سال آينده دارای 30 فروشگاه بسیار بزرگ در مراکز استانهای بالای 1 میلیون نفر جمعیت، 10 فروشگاه بزرگ در مراکز استانهای بالای 500 هزار نفر جمعیت و 10 فروشگاه متوسط در شهرهای مهم بالای 300 هزار نفر جمعیت برترین نام و نشان شناخته شده در صنعت فروش زنجیره ای در ایران است.

ارزشها:
شرکت فروشگاههای زنجیره ای نجم خاورمیانه(هایپرسان سابق) در مسير دستيابي به چشم‌انداز خود به ارزش هاي زير پايبند است :

 حفظ كرامت انساني از طريق مصاديق رفتاري زير :

  •  ما از رفتار منصفانه و عادلانه با كاركنان اطمينان حاصل مي‌كنيم.
  • ما به حفظ ارزش هاي انساني شامل احترام به حقوق و شخصيت والاي افراد ارج مي‌نهيم.
  • ما به آراستگي و بهداشت شخصی کارکنان و محيط كار اهميت مي‌دهيم.
  • ما به فراهم نمودن امكانات رفاهي كاركنان خود پايبنديم.
  • ما به افكار و ايده هاي افراد از جمله كاركنان احترام مي‌گذاريم.

رعايت اخلاق حرفه‌ايي از طريق مصاديق رفتاري زير :

  •     ما در جهت اشاعه فرهنگ راستگوئي و درستكاري تلاش مي‌كنيم.
  •     ما به پندار و گفتار و رفتار نيك اهميت مي‌دهيم.
  •     ما به روحيه خود كنترلي درانجام وظايف محوله توجه ويژه‌اي داريم.


 مسئوليت پذيري و پاسخگوئي از طريق مصاديق رفتاري زير :

  •     ما به روحيه مسئوليت پذيري در كار ارج مي‌نهيم.
  •     ما منافع ملي و سازماني را به منافع فردي ترجيح مي‌دهيم.
  •     ما پاسخگويي مناسب به كليه ذينفعان را مسئوليت خود مي‌دانيم.
  •     ما به پيشگيري و كنترل آلاينده هاي زيست محيطي در فعاليتها ، محصولات و خدمات توجه داريم.
  •     ما به گزارش دهي شفاف و اطلاع رساني صحيح در سازمان اهميت مي‌دهيم.
  •     ما به تعهد، سخت كوشي و تعصب كاركنان در دستيابي به اهداف سازماني ارج مي‌نهيم.


مشتري مداري از طريق مصاديق رفتاري زير :

  •     ما نيازها و انتظارات مشتريان را شناسائي كرده و در جهت كسب رضايت آنان و فراتر رفتن از آن مي‌كوشيم.
  •     ما به تعهداتمان در رابطه با ارائه محصولات و خدمات مطابق با نيازهاي مشتريان پايبنديم.
  •     ما به ارتباط موثر با مشتري در كليه سطوح و واحدهاي سازماني توجه داريم.


رعايت نظم و قوانين از طريق مصاديق رفتاري زير :

  •     ما به اجراي قوانين و مقررات، دستورالعمل ها و آيين نامه هاي سازماني اهميت مي‌دهيم.
  •     ما متعهد به توسعه فرهنگ برنامه ريزي هستیم.
  •     ما متعهد به رعايت كامل قوانين و مقررات جامعه هستیم..
  •     ما به انجام صحيح و دقيق كار اهميت مي‌دهيم.